بهترین راهنمای کابل 6*3

Wiki Article

هدف اصلی استفاده از سیم و کابل ضد حریق، این است که در هنگام آتش سوزی جریان عبوری از هادی سیم و کابل قطع نشود. زیرا، اگر قطع شود، کار اطفاء حریق با اختلال روبرو خواهد شد.

گروه کالا: آب رسانی؛ مدیریت پسماند، فاضلاب و فعالیت های تصفیه

آیفون ها گوشی آیفون ملزومات آیفون لوازم گرمایشی و سرمایشی بخاری کرسی لوازم جانبی بخاری پنکه سایر ملزومات روشنایی فنر سیم کشی فنر سیم کشی پلاستیکی فنر سیم کشی فلزی لوازم جانبی موبایل لوازم جانبی تلفن ابزار آلات لوازم اولیه برق کشی ساختمان هواکش هویه باتری ها سرپیچ ها فتوسل نوار چسب برق ترانس ها تبدیل ها ترمینال ها فیش ها جعبه فیوز جعبه تقسیم بست کمربندی دوشاخه سوکت ها زنگ روکار

خانه پخش زنده پارلمان دوستی مرکز تجارت جهانی ایده ما برای افزایش ثروت سامانه جامع ارتباطی آراد برندینگ مدیران ارشد و خانواده آرادی در شبکه های اجتماعی

پایگاه فروش انواع متنوع محصولات سیم و کابل در راستای اقتصاد مقاومتی و خود اتکایی کشور و مشتری مداری اقدام به فروش محصولات سیم و کابل با همکاری کارخانجات معتبر نموده تا بتوان محصولاتی نوین و استاندارد را به مشتریان داخلی وخارجی تحویل نمود.

همچنین؛ در هنگام آتش سوزی، دود سمی ایجاد نمی‌کنند و آتش نمی‌گیرند. بلکه، دود خیلی کمی از خود نشان می‌دهند. به همین دلیل، وجود شیلد و یا محافظ باعث می‌شود تا آسیب کمتری به داخل کابل برسد.

مهم است که کابل‌های نسوز حتماً مقاوم در برابر انتشار آتش سوزی بوده و همچنین کم دود و فاقد گاز کشنده “هالوژن” باشند.

شیلد بافت چند لایه: این مدل نیز همانطور که از نامش پیداست، برای مقاومت بیشتر کابل نسوز را با دو یا سه لایه شیلد بافت پوشش می‌دهند.

مصرف پایین انرژی و مقاومت بالای سیم نسوز و کابل نسوز سیلیکونی در get more info مواجه با میزان مغناطیسی

سیم با سطح مقطع ۴ میلی متر مربع: سیم کشی اصلی ساختمان و کولرهای گازی

این سیم دارای مقاومت شیمیایی و ماهیت فوق العاده انعطاف پذیر است.... کابل های فشار قوی فوق انعطاف پذیر

اتصال به اینترنت شما ضعیف یا قطع است. سیم و کابل البرز نگین

می توان گفت مناقصه که یک فرآیند رقابتی است که باید طبـق قانون تمامی شرکت ها و مراکز دولتی یا شرکت های خصوصی بزرگ نیاز خود را به صورت فراخوان اطلاع رسانی می نمایند و این نیـــاز ممکن است خرید کالا و مواد اولیه یا تجهیــزات باشد و یا ایـــن که نیاز به یـــک پیمانکار و خرید خدمات یک شرکت را داشته باشند. که به طـور خلاصه تعریف مناقصه ؟ به هر نوع فراخوان عمومی که برای خریـــد بــــاشد مناقصه یا مناقصات می گویند. که در این روش خریــد خدمــــات یا تجهیزات با پیشنهادهای رسیده از سوی شـرکت کننده ( مناقصه پذیر) که بدست مناقصه گزار می رسد ، پس از بررسی کمیت و کیفیت خدمات یا کالاها با در نظر گرفتن پایین ترین قیمت برنده مناقصه انتخــاب می گردد.

سیم ها براساس المان هایی مانند نوع عایق، شکل هادی، جنس و … نامگذاری می شوند.

Report this wiki page